Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > californische kuifkwartels. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : californische kuifkwartels.
mila86
Website Member
Posts :111

Website Member
2009-03-19 - 16:42:02 send message to mila86

ik heb hier een koppeltje californische kuifkwartels zitten bij me valkparkietenin..../

de 1 zegt dat ik ze moet kortwieken omdat ze op stok komen bij de valken en op de nestkast gaan zitten en de andere zeg dat je het weer niet moet doen....

ze hebben al een nestje gemaakt in hun huisje die ik heb gemaakt dus lijkt me goed teken te zijn toch????

nou wil ik misschien er nog een koppeltje bij nemen zou ik die bij me rose kakatoe's kunnen doen? of worden ze dan vermoord door de rose????

ik heb nog een andere voliere over waar ook valken in zitten maar de rose maken veel meer rotzooi op de grond...

groetjes
mila


Max.Weijers
Oud Lid
Posts :629

Oud Lid
2009-03-19 - 16:56:26 send message to Max.Weijers

Ik denk niet dat de roze's ze vermoorden, want ik heb ook wel eens bij iemand gezien die hat er rijstvogels bij.


sylvain
Website Member
Posts :178

Website Member
2009-03-19 - 17:33:23 send message to sylvain

hallo als de rosè in broedstemming komen kunnen ze weleens agresief zijn dus ik zou het niet riskeren happy :)


mila86
Website Member
Posts :111

Website Member
2009-03-19 - 18:00:44 send message to mila86

ja dat is moeilijk te bepalen of ze echt agressief zijn,

laat ik het zo zeggen als de honden ervoor staan dan staat de man op de grond met de kuif omhoog en valt uit naar ze als ze te dicht bij komen.
maar aan de andere kant er kunnen precies onder de voliere musjes door heen en die laat ie met rust ze zitten rustig op de zelfde tak....

dus ja moeilijk...
het is ook zo lullig als je de andere dag bij de voliere komt en de kwartel is kaal geplukt door de rose....

gr mila


Max.Weijers
Oud Lid
Posts :629

Oud Lid
2009-03-19 - 18:30:22 send message to Max.Weijers

In walsrode hebben ze een hele kolonie met een koppel rosellas er tussen.


sylvain
Website Member
Posts :178

Website Member
2009-03-19 - 18:58:10 send message to sylvain

ik spreek uit eigen ervaring ik had vroeger bij men koppel valkparkieten en dat ging allemaal heel goed tot de rosè's in broedstemming kwamen...dn vallen ze alles aan dat in hun buurt komtangry maar het is ook wel zo zoals je zei de musjes laten ze doen omdat die volgens mij veel behendiger en vlugger zijn happy :)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 124 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede