Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > probleem grijze roodstaart, aankoop broedmachiene Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


kurt
Oud Lid
Posts :45

Oud Lid
2004-07-01 - 12:27:56

Hallo
Kan er mij iemand de buiten afmetingen geven van een s84 grumbach broedkast.
Ik ben bezig met veranderingen en zou in de toekomst mij zo een toestel willen aanschaffen, vandaar graag de afmetingen zodat wij een eventuele plaats kunnen voorzien.
Dank bijvoorbaat.


goudmantel
Oud Lid
Posts :2

Oud Lid
2004-07-10 - 10:58:59

Hallo Kurt,
Ik heb zelf geen ervaring met vogels die hun eieren stuk maken, maar ik heb wel van een liefhebber gehoord dat hij het broedblok had gemaakt met een "dubbele bodem" Dat betekent dat zodra de vogel het eitje heeft gelegd, dit ei op een dikke laag zacht materiaal valt op de 2de bodem. Je zou bv onder in het nestkuiltje een gat kunnen boren waar het ei doorheen kan rollen. Zo heeft het popje geen mogelijkheid om het ei kapot te maken. Je moet dan natuurlijk wel een broedmachine hebben om de verzamelde eitjes uit te broeden. Mogelijk wist je dit allang maar ik wens je succes met je verder zoektocht


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2005-04-12 - 07:39:14

Is er iemand die ervaring heeft met een grumbach broedmachine,omdat wij er al hebben horen over klagen maar niet weten wat de achtergrond hier van is.
Weet er iemand overigens adressen in Belgie of aan de nederlands- begische grens waar deze verkocht worden?
Groeten Jan


Riny
Website Member
Posts :58

Website Member
2005-04-12 - 08:04:54