Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Verkoopadressen Remiline patee korrel van Orlux Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Verkoopadressen Remiline patee korrel van Orlux
hoogervorst
Website Member
Posts :411

Website Member
2009-05-05 - 21:57:46 send message to hoogervorst

Wie kan me aan verkoopadressen helpen van remiline pateekorrel van orlux in de buurt van Amsterdam/ Purmerend. Een webshop is ook goed, als deze maar bezorgd. Ik praat over de 25 kg verpakking.

Ik heb de 5 kilo uit Belgie meegenomen en dit half vermengd met universeelvoer en daarna gedwongen om geheel over te stappen op dit voeder.
Het gaat goed en de vogels zien er goed uit, alhoewel ik sceptisch ben over pelletvoeding, zal dit bij zachtvoereters minder problemen geven dan bij zaadeters. De vogels die ik momenteel op remiline heb zitten zijn Inca gaaien, Blauwe gaaien, Zwartborstlijsters en Japanse nachtegalen. Tevens heb ik gezien dat mijn rozekopedelparkieten het ook eten en deze geven het ook aan hun jongen.
Ik heb minder afvalvoer, minder verbruik en 25 kg kost ongeveer 37,50, dus een behoorlijke kostenreductie wat ik kan gebruiken voor levend voer.
Dus graag adressen geven waar ik dit in de winkel kan kopen, voerleveranciers mogen ook een PB sturen als ik het bij hen kan kopen.

Ronald


monyet
Website Member
Posts :37

Website Member
2009-05-09 - 18:45:54 send message to monyet

Ik heb u een PB gestuurd.

MVG Rick



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 126 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede