Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > grasparkietje Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : grasparkietje
johanne
Website Member
Posts :17

Website Member
2009-08-16 - 21:01:52 send message to johanne

hallo leden
heb vorige week een jong grasparkietje erbij gekocht ,om tam te maken ,hij gebruikt een pootje niet en zit niet goed op de stok,hangt scheef en kan er niet op lopen ,vliegen is geen probleem maar het landen weer wel ,kan niets vreemds ontdekken of zien aan het pootje ,ze zijn gelijk ,hangt niet raar of staat niet scheef,hij lijkt lam op de een of andere manier ,wat kan ik het beste doen ,heb hem 6 dagen laten rusten ,maar geen verbetering ,moet ik hem terugbrengen?of komt dit vaker voor en zal zich dat herstellen?ben bezig hem tam te maken


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2009-08-16 - 21:12:09 send message to lennard

als het niet goed zit met zijn pootje zou ik hem terug brengen.. 9 van de 10 keer komt dat niet goed.

Lennard


sylvain
Website Member
Posts :178

Website Member
2009-08-16 - 21:21:27 send message to sylvain

Hallo,
Had je grasparkietje dat al aan zen pootje toen je hem kocht?
Het kan ook zijn dat hij zen pootje bezeerd heeft en pootjes zijn heel belangrijk dus zou ik hem ook terug brengen.
Mvg Sylvain


johanne
Website Member
Posts :17

Website Member
2009-08-16 - 21:28:35 send message to johanne

ik heb hem smaandags gehaald en dinsdag kwam ik erachter ,hij heeft wel even gevlogen maar dat zal het niet geweest zijn ,hij is nog erg jong,maar heb dit nog niet eerder gehad bij onze vogels ook niet in de voliere .dus mischien idd het beste dat ik hem terugbreng als ze hem tenminste terugnemen ,maar een goede zaak neemt hem normaliter wel terug lijkt mij


sylvain
Website Member
Posts :178

Website Member
2009-08-16 - 21:48:57 send message to sylvain

Ik denk dat het het beste is want het is zowel voor de parkiet als voor jezelf niet aangenaam met zo'n pootje en de kans is klein dat het pootje terug in orde komt.
Normaal gezien neemt een goede zaak hem wel terug.
Mvg Sylvain


johanne
Website Member
Posts :17

Website Member
2009-08-17 - 17:39:36 send message to johanne

heb het parkietje vandaag geruild was geen probleem ,deze is wat forser ,actiever en supernieuwsgierig en zit goed op zn pootjes,is nog jong want zn was van zn snavel is nog roze,dus nu nog tam maken,bedankt voor jullie advies



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 156 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede