Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Voliere afsluiten voor de kou Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Voliere afsluiten voor de kou
Honsbeek
Website Member
Posts :88

Website Member
2009-09-21 - 15:14:55 send message to Honsbeek

Mijn voliere, zie http://www.vogelarena.com/voliere/voliere_1000001154.html, is aan de voorzijde open.

Ik kan de gehele voorzijde met plexiglas dicht zetten maar vraag me dus af, onder welke temperatuur moeten de Valkparkieten, grasparkieten en kwartels beschermd worden tegen de koude.

Wanneer er veel wind/regen of onweer is gaan de platen er zo wie zo voor,

Alvast bedankt voor de info en een fijne dag verder


R. Bijlemeer
Website Member
Posts :78

Website Member
2009-09-21 - 16:30:04 send message to R. Bijlemeer

Tja ik scherm mijn voliere nooit af, als het te ontstuimig is voor ze kunnen ze naar binnen. Tevens kunnen ze in mijn voliere redelijk beschut zitten. Afgelopen winter hebben ze wel opgehokt en verwarmt gezet toen het zo hard vroor. Verder zitten ze bij mij altijd buiten.

In mijn voliere zitten wat zebra vinken, rijstvogels, een diamant duif, bourke parkiet, wever, en wida.

Mijn goulds zitten al wel binnen wink ;)


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2009-09-21 - 16:43:41 send message to whitebulldog

afgelopen jaar toch wel strenge winter geweest dacht ik zo, ik had enkel folie voor mijn vlucht geplaatst, en de parkieten, gras, halsbanden, en catharina's hadden geen enkele last ervan zo leek het, want ze zaten meer buiten, als in het nachthok, en ze waren levendig zat, en geen enkel die bol zat of wat dan ook om de warmte extra vast te houden.
Ik denk dat mn vocht en directe wind de grote boosdoeners zijn ( normale, en gevoelstemperatuur).


R. Bijlemeer
Website Member
Posts :78

Website Member
2009-09-21 - 16:51:18 send message to R. Bijlemeer

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Het aan kijken van de vogels is denk ik beste meter die er is. Als je veel vogels hebt die bol zitten moet je snel aktie ondernemen, directe wind schijnt idd niet gewenst te zijn. Dus als je voliere veel wind vangt aan de open zijde optijd afdekken, zullen we maar zeggen wink ;)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 118 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede