Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > buren geklaag !! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2009-09-24 - 09:54:48 send message to ParkietenPeter

Was ik net ermee bezig om dit nog toe te voegen in mijn berichtje toen jij het al schreef.

wink ;) Peter


chrislaevers
Website Member
Posts :970

Website Member
2009-09-24 - 15:08:45 send message to chrislaevers

Wat Peter aangaf : zeggen dat je er over gaat nadenken', lijkt me in een gesprek een zeer belangrijk element. Het geeft je meer speelruimte.
Zo'n een gesprek hoeft niet per se het laatste en beslissende onderhoud te zijn.
Wens je succs!

Christine


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2009-09-25 - 16:55:45 send message to dun grijzeroodstaart

buurman kwam vanmiddag even zeggen tegen mijn vrouw dat het gesprek niet doorging vanavond .

de andere buurman was ziek zei hij , weet niet wat hiervan waar is maar goed we wachten af ...



mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2009-09-25 - 18:34:00 send message to mijnkaketoes.nl

Ach wellicht moet je gewoon denken dat de buurman ziek is


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2009-09-30 - 19:43:00 send message to dun grijzeroodstaart

tot op heden niks meer gehoord !
waarschijnlijk heeft hij een hobby gevonden ipv mij lastig te vallen .

sluit de vogels nu wel s,avonds op en de ochtend rond 0930 laat mijn vrouw ze weer buiten , gaat perfect beetje fluiten en roepen noem ik geen overlast ..

mvg

Tim


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2009-10-07 - 18:30:45 send message to dun grijzeroodstaart

vanmiddag zag ik man op de oprit bij de buurman , met een dikke volvo en fotocamera bij , ik zei gelijk tegen mijn vrouw dat is de makelaar !

nu kwam ik vanavond thuis en de buurman ging gelijk naar mijn vrou om toch nog aan te geven dat hij wel zooooo erg last had van de vogels en dat hij er gek van werd overal in huis hoort hij ze !!
ik was zelf in gesprek met mijn mobiel maar toen ik ophing kwam hij naar mij , ik ben even flink uit mijn dak gegaan , die man kwam wel zo raar over en denkt alleen aan zijn eigen ikke , echt een eigenheimer !
ik zeg dat is mijn hobby die heb ik al 10 jaar die vogels , het kan hem allemaal niet intereseren als ze maar weg gaan .

maar het goede nieuws is , maandag gaat zijn huis in de verkoop !!!!
kan niet tegen de kinderen op het plein en de vogels word hij ook gek van ,...


gr

Tim


danielkempenk
Website Member
Posts :405

Website Member
2009-10-07 - 19:27:05 send message to danielkempenk

kijk aan ''probleem'' opgelost!


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2009-10-07 - 21:15:13 send message to Ton Koek

Dat is goed nieuws Tim, mooi zo!

Hoe nu met de plannen met de grijze roodstaarten?


tuinman222
Website Member
Posts :29

Website Member
2009-10-07 - 21:22:45 send message to tuinman222

goedeavond vaak als de mensen erg lang thuis zijn of met pensioen gaan gaan ze overal aan storen in een keer kunnen ze niks meer hebben geen gehuil geen gelach geen gefluit van de vogels alleen het geklaag van hun zelf niks kunnen ze meer zien van een ander meestal ligt het probleem bij hun zelf alleen dat hebben ze zelf niet door of willen het gewoon niet zien beter gezegd ze vallen met hun eigen probleem andere mensen lastig deze man zal ook zijn geluk niet vinden als hij gaat verhuizen maar wat voor jou wel beter is dat hij gaat maar als niemand in jou omgeving geen last hebben van jou vogels dan heeft hij niet erg veel voet om op testaan want als de gemeente komt kijken en jij hebt alles voor elkaar en zij horen jou vogels bijna niet dan is het over voor jou buurman jij hebt er alles an gedaan ook al deed jij al jou vogels weg dan zoek hij wel weer nieuwe dingen bij jou om teklagen succes verder gerard


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2009-10-07 - 21:39:05 send message to dun grijzeroodstaart

inderdaad dat weet ik !

de grijze blijven gewoon lekker zitten ton , kan toch geen keuze maken om een andere soort te gaan kweken en heb de grijze nu al zolang !!
wil nog wel een man plaatsen bij mijn tamme pop , mischien trekt ze dan wel meer naar hem toe ipv naar de buurman !!!!

maar goed maandag ging het in de verkoop en ik hoop dat het snel gaat , alhoewel het mooie huizen zijn , dus als iemand interesse hebt , alle vogelliefhebbers zijn welkom ...


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2009-10-08 - 00:18:56 send message to dooren

Ik hpp tim dat het liefhebbers zijn van vogels en geluiden voor lief nemen. (veel slechter kan het niet worden)
Gert


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2009-10-08 - 10:18:57 send message to dun grijzeroodstaart

inderdaad gert ,,

we wachten af , maar als er overdag wat gefluit te horen is en af en toe een vreugden kreet van een grijze roodstaart dat lijkt mij toch wel te mogen en echt niet kunnen verbieden !

het opsluiten op rare tijden werkt nu ook prima .

gr

Tim


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2009-10-08 - 10:27:04 send message to Karel

Tim, als ik het zo lees heb je er nmm alles aan gedaan om de omgeving zo min mogelijk tot last te zijn. Complimenten daarvoor!

Ik hoop, net als Gert, voor je dat je het goed gaat treffen met je nieuwe buren en dat er over en weer de nodige verdraagzaamheid zal zijn.happy :)


112marc112
Website Member
Posts :378

Website Member
2009-10-10 - 11:13:16 send message to 112marc112

krijg jij dan een buurman met ara's argarita's ofzolaugh :D



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 201 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede