Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Zwakke vogel kiest zwakke partner Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2009-10-10 - 10:22:09

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Nou nee dus. Gezien mijn nevenfuncties moet ik nogals even uit de klas en dit past overigens ook bij mijn visie. De leerlingen zijn dus gewend even het zonder mij te doen. Het klassikaal doceren(het volledige uur) heb ik allang verlaten (misschien ben jij er te lang uit? wink :))

Overigens ook uit ervaring, bij "dominante" leidingstructuur zeggen velen ja en amen en doen wat anders en beide een geleide maar een meer horizontale structuur bied veelal meer mogelijkheden waarin iedereen kan bloeien(hmm).
Het gaat om de intrinsieke motivatie Hans, dat werkt toch het langst en best.
Om het klasgebeuren te staven: van de laatste 13 jaar 12 jaar 100% geslaagden


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2009-10-10 - 10:32:54

Mijn Eigen ervaring.
bij mijn aymara parkieten (die ik nu niet meer heb) heb ik een keer een pop gehad die al de andere vogels in de voliere terroriseerde.
een kennis van me had een aymara man die met zijn groepje aymaras niet klikte en wij hebben toen geruilt de vogel van hem zat in de rui had een kaal koppie omdat die door de rest werd achter na gezeten en was dus echt het mietje van de club. Welke vogel werd na 1 uur al de partner van deze kerel ja mijn dominante popje. hier nog 3 jaar jongen van gekregen en niets is verkeerd gegaan. dus niet alleen zwakke vrouwtjes maar ook wel eens sterke vrouwtjes kiezen voor minder sterke partners.

groetjes egon



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 177 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede