Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > vogels willen nachthok niet in Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : vogels willen nachthok niet in
witteputter
Website Member
Posts :1

Website Member
2009-11-14 - 17:45:40 send message to witteputter

hallo mede vogelkwekers ik heb een vraag heb een hele mooie voliere op mijn dakterras gemaakt heb deze al 2 jaar de afmetingen zijn 5 meter lang 3 meter hoog en 2 meter breedt zit een vijver en al in met watervalletjes waar de vogels in kunnen badderen compleet met beplanting en een nachthok en de afm van dit nachthok zijn 1meter hoog 1.50 breedt en 70 cm diep verwarming met thermostaat er in met verlichting op tijd schakelaar 6 zitstokken gewoon perfect voor elkaar maar de vogels willen het nachthok niet in heb al voer in het nachthok gehad maar gaan er niet in wie kan mij vertellen waarom niet de vogels die ik er in heb zitten zijn putters goudvinken zwartkopsijsen barmsijsen mozambiqesijsen groenlingen europese sijsen en een paar kanaries al veel jongen gehad van de zomer dus de vogels hebben het wel naar hun zin happy :)wie heeft er antwoord alvast bedankt groeten de witte putter


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2009-11-14 - 18:53:40 send message to ParkietenPeter

Nu zijn dit sowieso geen vogels die uberhaupt zomaar ergens naar binnen vliegen.
De diepte van 70 cm zou wel eens te krap kunnen zijn.

Het is overigens voor deze voels helemaal niet zo'n ramp om buiten te blijven. Doen in het vrije immers ook?

In onze ogen is het best een hele leuke voliere. Maar ja nou hebben wij ook geen vogelogen.

Succes en veel plezier.

wink ;) Peter


roodmus
Website Member
Posts :1338

Website Member
2009-11-15 - 16:41:00 send message to roodmus

Neem aan dat je nachthok in de voliere staat.

Ik zou een kant open maken,ik zou daar voeren en verder dan maar hopen dat ze erin willen.

Verder is het niet echt nodig voor deze vogels,zeker als de kooi overdekt is.

Mijn goudvinken blijven ook buiten,hoewel een aantal in het nachthok gaan,maar deze slapen op de zo genaamde schapjes welke hoog in het nachthok zitten en daar is het van alle kanten dicht.

De voorkant van het nachthok is een open verbinding naar de voliere.

De voliere is overdekt en de voorkant voor 3/4 afgedekt met plexi glas in deze tijd,de kooi blijft zo kurk droog.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 203 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede