Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > aan Hawkeye (vraag over mee naar buiten nemen van je vogel) Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-07-25 - 12:12:45 send message to natasja

wat ?? mijn kiek komt toch buiten wink ;)

veilig in d'r kooi wink ;)

Nou ze komt ook wel samen met mij buiten , maar haar "draaghouding" is op m'n borst tegen me aan en dan hou ik m'n hand op d'r rug .. beetje moeilijk uitleggen maar 't heeft het meeste weg van een baby die een boertje laat , zo draag ik d'r dus altijd mee ( zowel los als vast ze blijft daar zitten ) en zo is ze wel al mee geweest naar buiten alleen in die houding is het zo ongeveer onmogelijk om weg te vliegen, dus dat telt niet echt mee


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2004-07-25 - 12:43:25 send message to Karel

Natasja, je zou kunnen beginnen op een groot grasveld. Doordat ze gewiekt is kan ze niet zo ver van je af vliegen en is ze makkelijk weer op te pakken. Bovendien hebben vogels de neiging om dicht bij je te blijven als ze geen punten zien waar ze naar toe kunnen vliegen.
Je zult zien dat ze het prachtig vindt om door het gras te scharrelen!

Zoek wel een veld waar geen sloten dichtbij liggen en waar om te beginnen geen/weinig andere mensen zijn.



Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-07-25 - 13:17:22 send message to Hawkeye_NL

Natasja,

Als je het echt niet vertrouwd dan moet je het niet doen! Het is voor je vogel misschien wel veel beter en prettiger als je hem overal mee naar toe zou kunnen nemen maar het mag niet een opgelegde verplichting zijn van anderen. Als je het wel wilt en het is gewoon een questie van echt niet zelf durfen dan help ik je graag een keer. Je zal dan zien dat het echt super simpel is en zonder problemen kan.

Respect,
Erwin


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-07-26 - 22:02:29 send message to natasja

Hawk , je snapt toch zeker wel dat als ik het zelf niet 100% vertrouw ik het toch lekker niet doe he wink ;) daar ben ik vrouw voor hoor *grin*

Wij ( kiek en ik ) zijn prima tevreden met hoe het nu gaat , en ik ben echt niet het type die haar papegaai overal mee naar toe gaat nemen ( ik hou er niet van om op te vallen en of je het nou wil of niet , met een papegaai bij je op straat val je hoe dan ook op ) en Kiek kan buiten in d'r kooi en ook wel een klein beetje met mij dus we laten het voorlopig maar even lekker veilig zo wink ;)

neemt niet weg dat ik dit soort adviezen / topics graag blijf volgen want de intresse is er zeker wel.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2004-07-27 - 02:23:38 send message to Karel

quote
het mag niet een opgelegde verplichting zijn van anderen
Erwin, je dacht toch niet echt, dat Natasja zich iets liet opleggen door anderen? Of wel?happy :)



Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-07-27 - 12:44:05 send message to Hawkeye_NL

Neeeeeeeeeeeeej, zo was het ook niet bedoeld!
shocked 8Oshocked 8Oshocked 8Oshocked 8O


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-07-27 - 13:19:46 send message to natasja

ahhh gelukkig maar wink ;)



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 227 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede