Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > HELP! Graag reacties... edel papegaai.. .ziet er slecht uit! heel slecht... Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



avo
Website Member
Posts :47

Website Member
2010-11-12 - 12:32:04 send message to avo

kijk als je zo graag die vogel wil hebben of helpen dat sta voorop dan moet je vandaag nog naar de dierenarts om zo sel mogelijk bloed te laten testen waar ze uit kunnen halen wat voor ziekte of ook is,wij kunnen wel zeggen of het PBFD
is,ik denk in 95% dat het dat is en een bloedtest heb je binnen 3 tot 5 dagen de uitslag van binnen.
ik zelf pas testen laten dat was chlamidia.pbfd en polyoma en geslachtstest was €190.maar ik zou wel vandaag voor het te laat is.


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2010-11-12 - 13:37:35 send message to wiechmann

190 euro waar ben jij geweest om te testen .dit is abnormaale prijs


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-11-12 - 19:36:40 send message to whitebulldog

quote


ik heb kennissen die een edelpapegaai hebben. Ze kunnen er niet voor zorgen en ze vroegen mij om ervoor te zorgen. Maar ik schrok er wel een beetje van. De vogel op onderstaande foto is een voorbeeld. Maar het ziet er precies hetzelfde uit. Graag hoor ik van jullie wat het is ... en wat er tegen te doen valt!
Alvast bedankt.




En daar kwamen ze nu pas achter , nu ie er zo aan toe is dat ze er niet voor kunnen zorgen.
En dan laten ze het een ander maar opknappen?
Ik zou ( via jou) aan die kennisen willen vragen waarom ze niet eerder hebben ingegrepen, en van mijn part de vogel hebben afgestaan aan een vogelpark o.id dit is te triest voor woorden.beestje zou nog beter af zijn als ie ingeslapen werd, zit ie ook in dezelfde omstandigheden zoals op de oor jou geplaatste advertentie?
Lijkt mij dat je kenissen niet zo begaan zijn met het lot van hun vogel als hij er al zo aan toe is.

aan de andere kant heb ik nog steeds geen foto gezien, en vraag ik me af of je geen advies vraagt wat het is, om zelf een bod te doen op de advertentie die je linkte?
zie je antwoord, en foto graag tegemoet via het forum.


jerobas
Website Member
Posts :21

Website Member
2010-11-12 - 21:47:38 send message to jerobas

nou de kennissen ken ik via via. ik ben er al geweest maar ik heb geen foto. Het ziet er ongeveer het zelfde uit als op deze foto van mp. Ik heb ze nu zover gekregen dat ze eerst gaan kijken of de vogel pbfd heeft. Zo niet dan neem ik de vogel over. Volgens mij heb ik dan wel goed gehandeld. Wat niet makkelijk maar het is me toch gelukt om de mensen naar de dierenarts te sturen... even afwachten dus.

Iedereen bedankt voor de reacties!!!


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2010-11-12 - 21:50:03 send message to Ton Koek

quote
Wat niet makkelijk maar het is me toch gelukt om de mensen naar de dierenarts te sturen...
Dat is in elk geval positief, goed gedaan!


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2010-11-13 - 10:50:36 send message to johanblok

Positief dat de eerste stap in de goede richting in elk geval genomen is.


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2010-11-15 - 12:34:47 send message to denegon

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

positief dat er voor de vogel naar een dieren arts wordt gegaan. echter mijn advies is:
koop nooit dit soort vogels. het kan altijd goed gaan echter als het niet goed gaat zit jij met de ellende. als deze mensen niet mee voor de vogel kunnen zorgen betekend dat niet dat je dit maar moet doen.
dus nog eens koop nooit en neem nooit voor niets dit soort vogels over als je zelf ook vogels hebt dit kan het einde betekenen van je eigen vogels ook al is alles goed willend. ook niet over nemen als je geen vogels hebt. door de vogel te verzorgen zal er een band ontstaan met de vogel en als deze het uiteindelijk niet trekt heb je meer verdriet over dan nu.

suc6 egon


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2010-11-18 - 14:33:27 send message to Rik

En....is er al een uitslag van de dierenarts?

'k Ben benieuwd!


jerobas
Website Member
Posts :21

Website Member
2010-11-19 - 11:42:53 send message to jerobas

vandaag moet ik de uitslag horen... ik wacht in spanning af!


jerobas
Website Member
Posts :21

Website Member
2010-11-21 - 14:29:32 send message to jerobas

ben ik weer...

door staking van de tnt is alles vertraagd. dus ik hoop volgende week de uitslag te krijgen... ik hou jullie op de hoogte!


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-11-22 - 18:44:26 send message to whitebulldog

En?
Uitslag zal er nu wel zijn toch?


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-11-22 - 18:54:39 send message to mijnkaketoes.nl

ach als we nog even wachten heeft die vanzelf weer verenhappy :)


bakeliet
Website Member
Posts :131

Website Member
2010-11-22 - 20:14:34 send message to bakeliet

Op Maandag komt er geen post


jerobas
Website Member
Posts :21

Website Member
2010-11-23 - 09:13:53 send message to jerobas

nog even geduld mensen...
hahaha...


jerobas
Website Member
Posts :21

Website Member
2010-11-23 - 11:09:21 send message to jerobas

hallo iedereen...

er is slecht nieuws binnen gekomen. de vogel is positief voor pdfd. De man in kwestie heeft nog meer vogels dus die schrok er enorm van. Het kan natuurlijk zijn dat alle vogels nu ziek zijn...

maar wat betreft de edel... die laten ze inslapen. is geen redden meer aan dus.

ik ben blij dat ik niet de vogel gelijk opgehaald heb want dan kostte mij dat al mijn vogels...

iedereen heel erg bedankt voor de reacties en het meedenken.

jammer van de vogel... heel erg jammer...





Plaats een reactie



Er zijn in totaal 133 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede