Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > de chat Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



psittacula
Website Member
Posts :126

Website Member
2010-11-29 - 23:18:48 send message to psittacula

Het zou ook heel goed kunnen dat het probleem bij internetexplorer ligt , probeer eens met een andere browser in de chat te komen b.v.b firefox of i.d

Groeten Ben



theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2010-11-30 - 11:39:34 send message to theelepeltje

Het zou natuurlijk een compatibiliteitsprobleem kunnen zijn, dat het met de ene browser wel werkt en met de andere niet. Deze site is natuurlijk al enkele jaren geleden gebouwd en sindsdien zijn er wel nieuwe browsers uitgekomen, waar deze site niet voor is aangepast. Het kan dan natuurlijk gebeuren dat de site met de nieuwste browser, zoals Internet Explorer 9 niet meer goed werkt, omdat deze site is gebouwd in de tijd van Internet Explorer 5 of 6.

Maar inderdaad, ik ben het met de mensen hier eens dat de site wel eens vernieuwd mag worden. Dit kan ik zeker adviseren. Wellicht is het een idee om bijvoorbeeld te fuseren met vogelcafe.nl. Ik begrijp dat hier wel haken en ogen aanzetten omdat vogelcafe.nl onderdeel is van NBvV en VogelArena onafhankelijk wil zijn.


VGM
Website Member
Posts :89

Website Member
2010-11-30 - 12:41:28 send message to VGM

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik weet niet hoe dit forum samegsteld is maar ik had vroeger een phpbb forum ,ook daar had ik een chat ingebouwd ,dat had ik gedaan via een zogenaamde mod hack omdat het forum telkens opnieuw van versie veranderde moet ik die hack ook steeds weer aanpassen ,op den duur was je daar per update wel uren of dagen mee bezig ,ik had een testforum waar ik dat toepaste voor ik het op het echte forum zette
Dat werkte onzettend vermoeiend omdat mensen wel commentaar leverde maar niet wisten hoe dat in elkaar zat ,op den duur gaf ik er de brui aan ,gewoon simpel had ik hem geüpdate kwam er weer een niieuwe update en dan begon alles opnieuw ,de combinatie werk,sleur en klaag werd teveel en dan geef je het op.
ik heb dus altijd heel veel respect voor moderators,admins enz....
PS ik had een forum van meer dan 1500 leden.


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-11-30 - 18:34:16 send message to mijnkaketoes.nl

In mijn computer heeft geen veranderingen ondergaan dus ligt het niet aan explorer. Maar goed zou het niet mogelijk zijn dat Jan de eigenaar eens antwoord op al de vragen

Henk


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2010-11-30 - 18:40:39 send message to Niltava

quote
In mijn computer heeft geen veranderingen ondergaan dus ligt het niet aan explorer. Maar goed zou het niet mogelijk zijn dat Jan de eigenaar eens antwoord op al de vragen

Henk

Uhh jij doet niet aan updates??wink :)
Slechte zaak


Hoewel ik de moeite van het beheer begrijp en zelf niet gebruik maak van deze chat vind ik wel dat als je iets aanbiedt daar wel een redelijk werkend iets van dient te maken. Je kunt het ook weghalen!
Volgens mij zijn er ook voldoende mogelijkheden om een redelijk werkende chat te maken.

Nu ik toch bezig ben wink :)
De communicatie moderator <-> bezoekers zou de laatste tijd wat beter kunnen.



mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-11-30 - 20:14:31 send message to mijnkaketoes.nl

Niemand komt er op dus het ligt niet aan explorer, vista windows etc. Nivalta ik kan je gerust stellen hoor updates komer er gewoon opwink ;)

Henk


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2010-11-30 - 20:22:20 send message to ParkietenPeter

quote
Nu ik toch bezig ben wink ;)
De communicatie moderator <-> bezoekers zou de laatste tijd wat beter kunnen.

Verklaar je nader, voel je vrij. Ik kan me van alles bedenken, maar vertel, hou je vooral niet in, schop nu dan maar gelijk overal tegenaan, hebben we dat ook gehad.


zias
Website Member
Posts :69

Website Member
2010-11-30 - 20:28:06 send message to zias

Vogel chatroom
--------------------------------------------------------------------------------
(11:36:36) ----->: Ton Koek komt de chat binnen. Welkom!
(11:42:13) ----->: Ton Koek was idle voor 3 minuten en is afgesloten.
(11:50:38) ----->: Ubernoob was idle voor 3 minuten en is afgesloten.
(20:12:05) ----->: mijnkaketoes.nl komt de chat binnen. Welkom!
(20:13:18) ----->: denegon komt de chat binnen. Welkom!
(20:15:14) ----->: denegon komt de chat binnen. Welkom!
(20:17:57) ----->: mijnkaketoes.nl was idle voor 3 minuten en is afgesloten.
(20:21:15) ----->: denegon was idle voor 3 minuten en is afgesloten.
(20:22:03) ----->: mijnkaketoes.nl komt de chat binnen. Welkom!
(20:22:26) ----->: zias komt de chat binnen. Welkom!
(20:22:50) zias: hoi


zias
Website Member
Posts :69

Website Member
2010-11-30 - 20:28:29 send message to zias

dit staat er nu in de chat


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2010-11-30 - 20:49:30 send message to Niltava

quote
Verklaar je nader, voel je vrij. Ik kan me van alles bedenken, maar vertel, hou je vooral niet in, schop nu dan maar gelijk overal tegenaan, hebben we dat ook gehad.

Zegt al genoeg denk ik.
Peter, we "kennen" mekaar al een hele tijd. Veelal nam je goede beslissingen, ruimte voor mensen, etc. Alles weloverwogen. De laatste tijd lijkt het lontje wat korter. Hier en daar zeer begrijpelijk. Dat neemt niet weg dat je dat toch moet zien te voorkomen. Of je het nu wil of niet, als moderator ben je mede het "gezicht" van de site. Ik zal twee voorbeelden noemen. 1) de sluiting en weghaling roodsnaveltokitem. Misschien had je de zogenaamde "marktvragen" alleen weg kunnen halen. Dat gebeurde in het verleden wel vaker. Er stond nl. volgens mij zaken van belang voor de (potentiele)kwekers van deze vogels. Lijkt me in deze periode na de importstop van wezenlijk belang en ook niet een (mededoel van de site?? 2) je reactie(s) aangaande de chat. Inderdaad kun je er niet rechtstreeks wat aan te doen, zo te reageren hoefde ook niet lijkt me.

Let wel, het is opbouwende kritiek.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2010-11-30 - 20:50:52 send message to Niltava

quote
Niemand komt er op dus het ligt niet aan explorer, vista windows etc. Nivalta ik kan je gerust stellen hoor updates komer er gewoon op

Henk

Die updates kunnen ook nog wel eens vreemde "bijwerkingen" hebben hoor.



ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2010-11-30 - 21:35:01 send message to ParkietenPeter

Dank je wel Niltava, mijn lontje is de laatste tijd misschien inderdaad wat korter. Niet om dit goed te praten maar dat heeft er ook mee te maken dat mijn pijnstilling op een hoger level is komen te staan.(morphine-achtige)

Maar zoals gezegd geen excuus. In het geval van de roodsnaveltok heb ik mij dan ook verontschuldigd. Blijft je toch een tijdje 'achtervolgen'happy :), verder denk ik zelf dat het ook een beetje frustratie is omdat ik zelf ook graag e.e.a. verandert zag hier.

Gaat weer goed komen, ben ik van overtuigd. In ieder geval dank je wel.
wink ;) Peter


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2010-11-30 - 21:41:29 send message to Niltava

Ik had al wel een idee dat er wat aan de hand was.
Sterkte.


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2010-11-30 - 22:18:33 send message to Ton Koek

Ook hiervandaan, sterkte Peter!


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2010-11-30 - 22:59:28 send message to Karel

Sterkte Peter. Ik weet wat het is om pijn te hebben.sad :(




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 127 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede