Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > de chat Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



psittacula
Website Member
Posts :126

Website Member
2010-11-30 - 23:23:39 send message to psittacula

quote
Niemand komt er op dus het ligt niet aan explorer, vista windows etc. Nivalta ik kan je gerust stellen hoor updates komer er gewoon op

Henk


Die updates kunnen juist het probleem zijn , dit zijn volgens mij meestal beveiligings updates die er voor zorgen dat je niet op onbeveiligde scripts of onbeveiligde sites kan komen .


kaapsen
Website Member
Posts :213

Website Member
2010-12-01 - 00:59:49 send message to kaapsen

OOk hievandaan sterkte peter.

Maar het mag duidelihjk zijn dat de EIGENAAR van DEZE toko toekan, zich dus niet moet VERSCHUILEN ACHTER JOU,(sorry voor de caps),maar idd eens een FATSOENLIJK ANTWOORD MAG, NEE NOG STERKER MOET geven ten aanzien van de althans in mijns inziens terechte klachten,(AL LANGER DAN 2 JAAR,niet alleen de lusten maar ook de lasten zal ik op z,n Adams dan maar zeggen,ws kort door de bocht,maar dat moet dan maar.

Persoonlijk,sterkte.

Vr gr Kees.


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2010-12-01 - 01:19:16 send message to blg

Het is niet alleen de chat, forum bericht uit 2006-11-17, http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=5269&recordnum=0, nieuwe lay-out, alles leek mooi, er wordt vernieuwd.
Geen verwijt, Jan gaat in de kweekkooi, huisje boompje beestje getrouwd en VA raakt op de achtergrond.
Denk dat Jan zijn verantwoordelijkheid moet nemen, als je geen tijd/zin meer hebt aan VA moet je het verkopen.
Laatste reactie van Jan, 2010-05-04 - 09:22:19 , http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=10387.
Laatste login van Jan, Laatste login : 2010-10-28, dus niet eens dagelijks.


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2010-12-01 - 10:35:22 send message to Ton Koek

Misschien ten overvloede, maar voor zover ik weet is een forum als dit draaiend houden gewoon een hobby, vrijwilligerswerk dus.

Een beetje inbinden lijkt me gepast, wees blij dat hij het gemaakt heeft!


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2010-12-01 - 11:15:47 send message to blg

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Daar heb je gelijk in Ton, maar zoals met elke hobby moet je er wel serieus mee omgaan, dat er iets in je persoonlijke sfeer gebeurd en dat je daardoor tijdelijk minder tijd hebt kan ik volledig begrijpen.
De laatste tijd wordt echter de last van het modereren volledig op de schouders van Parkieten Peter gelegd, in mijn ogen een prima moderator, vertoond tenminste menselijke trekjes, iets wat je niet overal ziet.
Maar wil je bij de top sites blijven horen zul je toch regelmatig vernieuwingen moeten doorvoeren en als Administrator/Forum Moderator actief moeten blijven.


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2010-12-01 - 12:25:25 send message to Ton Koek

Ook mee eens maar laten we de toon wat positiever houden met z'n allen, dat bedoelde ik.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2010-12-01 - 14:13:09 send message to agabird

Klopt, ik ben niet dagelijks aanwezig, zoals blg al aangeeft, werk, huisje, boompje en beestje nemen heel veel tijd in beslag, waardoor VA op de achtergrond komt.

Er is gezocht naar alternatieven om VA over te dragen/verkopen etc, maar niets met een goed resultaat. Dus voorlopig gaat het gewoon zo door, waarbij alle mogelijkheden open staan.

Dan de chat, deze is door een update in de firewall van de server gestopt met werken. Erg spijtig dat het zo lang heeft geduurd, maar als het goed is werkt het nu weer.

Mensen die al langer dan 4 weken niet op de chat kunnen (zoals ik las sommigen al maanden/jaren), dat heeft niets met een probleem van VogelArena te maken of met de server. Dat is echt een fout op de eigen computer, meestal terug te vinden in firewall, virusscanner, of ander "veiligheidsprogramma".


theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2010-12-01 - 15:05:20 send message to theelepeltje

Beste agabird, bedankt voor je reactie! Hopelijk vind je nog een keer een partij die zich bezig kan houden met doorontwikkeling!


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-12-01 - 18:58:15 send message to mijnkaketoes.nl

heb begrepen dat Jan Jaap nog op zoek is naar een site jan


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2010-12-01 - 19:58:43 send message to blg

theelepeltje

Hopelijk vind Jan nog een keer de tijd en zin dat hij zich bezig kan houden met de doorontwikkeling!


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2010-12-01 - 22:10:53 send message to Ton Koek

22:07:24) ----->: Ton Koek komt de chat binnen. Welkom!
(22:08:19) Ton Koek: test en zo
(22:08:31) Ton Koek: hij doet ut!

ofwel, hij doet ut. Dankje Jan!


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2010-12-01 - 23:40:27 send message to agabird

Fijn dat de chat in ieder geval weer werkt, dank je Ton (daar ging het tenminste om in dit onderwerp).

Voor de rest zullen we het even aanzien, op dit moment ziet het er naar uit dat ik begin volgend jaar wat tijd over ga houden, hopelijk kan ik die aan VA gaan spenderen.... maar ja jammer genoeg geen garanties.

Dan Jan Jaap, ik weet niet of dat echt een juiste keus zou zijn .... maar wie weet.


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2010-12-02 - 00:00:22 send message to blg

Wat is er Jan, heb moeders de vrouw de nestblokken op gehangen.
Moeten we binnenkort met een krentewegge langskomen.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2010-12-02 - 09:47:47 send message to agabird

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Haha nee dat is het niet, ik heb sinds vorig jaar een eigen huis, samen met mijn vriendin. Ik heb altijd gezegd dat ik van klussen hield, dus het was een opknappertje. Maar het is toch erg groot, waar ik me wel wat op heb verkeken.

Om je een idee te geven:

http://tinyurl.com/AgaHouse


Boven en beneden hoort erbij. De foto is opname van voor dat wij het kochten.

Geeft een aardig beeld van de staat van het huis destijds. Het kost gewoon heel erg veel tijd, we zijn een jaar bezig en ik schat dat we pas halverwege zijn.

(link ingekort om de pagina niet op te rekken)


Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast

theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2010-12-02 - 12:52:22 send message to theelepeltje

Ziet er goed uit, leuk opknappertje. Wel grappig je woont bij mij om de hoek, ik woon in de magnoliastraat. Zal er eens langsrijden om te zien hoe het geworden is laugh :D




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 141 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede