Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > kakariki Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



bluebird
Website Member
Posts :65

Website Member
2005-02-16 - 18:48:01 send message to bluebird

Volgens mij moet neotrop zichzelf maar eens laten onderzoeken!


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-02-16 - 20:25:04 send message to ParkietenPeter

Dit is natuurlijk weer zo een opmerking warvan ik zeg: "Jammer".

Niet iedereen handelt zoals een ander zou doen. Dit is nu eenmaal het constitutionele recht van de Nederlandse staatsburger.

Maar om nou weer zo te reageren?

"Jammer"

Peter


bluebird
Website Member
Posts :65

Website Member
2005-02-16 - 21:08:12 send message to bluebird

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Peter,

Als je toch weet dat je vogel niet goed is dan ga je er toch mee naar de dierenarts!

Ik denk dat iedereen het daarover eens is! Maar neotrop kan het weinig schelen hoe z'n vogel eraan toe is. "ik koop wel een nieuwe" slaat toch nergens op.


thuis
Website Member
Posts :347

Website Member
2005-02-16 - 21:30:54 send message to thuis

Ach bluebird stelt het wat hard... maar er spreekt inderdaad weinig betrokkenheid uit van Neotrop, zowel in zijn vraagstelling als in zijn reaktie's.


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-02-16 - 21:59:29 send message to dooren

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Als je een topic opent met razz :prazz :pmijn vogel is ziekrazz :prazz :prazz :p ipv sad :(sad :(mijn vogel is zieksad :(sad :(sad :( dan kan ik wel voorstellen dat sommige dan ook wat anders gaan reageren.
Alleen wat schieten we ermee op???
Aan de andere kant speelt het mee dat het toch vaak nieuwkomers zijn die graag met de symbooltjes spelen dus wordt de boodschap troebel als je ze niet goed toepastwink ;)
gert


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-02-17 - 08:16:28 send message to ParkietenPeter

happy :) Nou moet ik gaan bekennen dat het "jammer", achteraf eigenlijk ook op mij van toepassing is.
Sorry.razz :p

Natuurlijk hebben jullie helemaal volkomen gelijk. En ik ben het ook helemaal direct met jullie eens dat er totaal geen betrokkenheid blijkt.

Zal maar zeggen dat ik sneller schreef dan goed voor me was.razz :p

Groetjes
wink ;)Peter


Neotrop
Website Member
Posts :31

Website Member
2005-02-17 - 15:20:19 send message to Neotrop

angryangryangryWat zijn jullie toch een machtig stel zeurzakken! pas maar op dat ik niet boos word!! Je doet net of ik niets om mijn vogels geef! En daar voel ik me door gekwetst!!!! Ik ben bij de dierenarts geweest en die heeft zijn snavel ingekort en heeft gezegt dat als het niet beter ging ik terug moest komen maar een dag na dat bezoek was hij al angrydood !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Begrijp je ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Of komt het begrijpen bij jullie altijd later??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ik hoop en ik denk het....................................................................
MLangry


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-02-17 - 16:06:32 send message to dooren

Ik begrijp het Neotrop, hij was >4 weken ziek en vlak nadat je bij de dierenarts was geweest (daags erna als je zou terugkomen)was die dood.
Je was er vlug bij, maar toch helaassad :(
En de pop was ook al dood of zoiets.
Gert


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-02-17 - 16:15:46 send message to Lennart

quote
Wat zijn jullie toch een machtig stel zeurzakken!


En eigenlijk moet ik hem nog gelijk geven ook! Er worden veronderstellingen gedaan over hem waar hij helemaal niet over gesproken heeft en achteraf blijkt dat hij zoveel mogelijk er aan gedaan heeft wat hij in zijn optie zou kunnen!

Maar waar het hééééél vaak aan schort dat berichten gewoon niet goed gelezen worden en dat er verscheidenen al direct met een (hun) mening klaar staan.

Zijn vraag was namelijk wat kan ik er nog meer aan doen, de zieke vogel dus en dat hij kweken wil met de vogels dat moge duidelijk zijn!
Ik bedoel hier de opmerking: Dan moet ik maar een nieuwe man kopen!
Zou ik ook doen als ik hem was, maar dat wil nog niet zeggen dat je de zieke vogel maar aan zijn lot over moet laten en/of een handje moet helpen naar de andere wereld!!!!!!!

Lennart wink ;)


Neotrop
Website Member
Posts :31

Website Member
2005-02-17 - 16:16:33 send message to Neotrop

Ja inderdaad dat bedoel ik..
ML


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-02-17 - 16:18:30 send message to Lennart

Kijk, dat bedoel ik dus......happy :)
Lennart wink ;)


Neotrop
Website Member
Posts :31

Website Member
2005-02-17 - 16:20:03 send message to Neotrop

Ja hoor je hebt echt gelijk, misschien gaan ze nu wat beter lezen.
ML


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-02-17 - 16:39:13 send message to Lennart

Hallo Neotrop,

Ben blij dat je al niet zo boos meer ben!!!!happy :)

Volgens mij ben je nog niet zo oud en vind je idd het gebruik van de icoontjes heel erg leuk...Niks mis mee, want ik ben al wat ouder, maar vind het ook leuk. Alleen moet je je wel bedenken wat voor icoontjes je gebruikt want dat kan veel mensen op een verkeerd been zetten!
Het volgende moet je ook niet vergeten: Als je iets schrijft probeer het dan zo te doen dat het duidelijk is voor anderen wat je precies bedoeld! En daar mankeerde ook wel iets aan. Je moet namelijk onthouden dat als iemand iets leest van een ander dat hij niet weet wat jij denkt of daarbij voelt en zul je altijd iets uitgebreider moeten schrijven als dat je met iemand spreekt!!!

Het belangrijkste is dat je daarmee dit soort geschrijf/denkerij voorkomt en blijf je verschoont van veel veronderstellingen van anderen die achteraf nergens op slaan!

Lennart wink ;)


Neotrop
Website Member
Posts :31

Website Member
2005-02-18 - 11:01:57 send message to Neotrop

Goed ik zal proberen er de volgende keer aan te denken.
MLwink ;)


mlast
Oud Lid
Posts :10

Oud Lid
2005-02-18 - 11:03:37 send message to mlast

angryJa doet dat maar!!!angry




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 154 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede