Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Een kwekerslijst
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2005-12-29 - 09:53:15 send message to Dennis Fr.

http://members.home.nl/kwekerslijst

Het gaat behoorlijk goed met de kwekerslijst.had niet gedacht dat er zoveel mensen zich nog aan zouden melden.we hopen dat er nog meer kwekers zich zullen aanmelden.ik hoor veel positieve reactie`s.en ook wel negatieve.maar dat hoord er ook bij.zelfs enkele kwekers laten toch hun telfoonmmr erbij zetten.wat ik niet verwacht had.
hopelijk groeit de kwekerslijst uit tot wat moois waar iedere hobbykweker/liefhebber wat aan heeft. ook ideen zijn altijd welkom.en hopelijk kan ik die dan ook toepassen.

Groeten Dennis


bulldog
Website Member
Posts :58

Website Member
2005-12-29 - 10:36:33 send message to bulldog

hallo dennis het is inderdaad een erg goede site en je kunt ook zien wat de mensen houden of kweken en voor eventueel bloedverversing zou je hier ook terecht kunnen maar dat moet zich natuurlijk nog uitwijzen.maar ik hoop dat er nog veel meer bij komen .

groetjes joop


vandervliet
Website Member
Posts :182

Website Member
2005-12-29 - 11:25:22 send message to vandervliet

leuk iniatief Dennis.
Zet mij er ook maar bij.

groeten
Jan


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2005-12-29 - 18:55:14 send message to Dennis Fr.

Hallo Jan

als je wilt mail dan even welke vogels je kweekt en het mailadres .

Groeten Dennis


Triton
Website Member
Posts :140

Website Member
2005-12-30 - 15:37:00 send message to Triton

Dennis gefeliciteerd, ik zie dat je in zo`n korte tijd al over de 1000 hits bent met je kwekerslijst. Super dat het zo aanslaat happy :)happy :)happy :)


weggy
Website Member
Posts :80

Website Member
2005-12-30 - 16:09:54 send message to weggy

hoi dennis,

goed initiatief en ik heb me dan ook aangemeld.

Gr; Herman


bob_verhagen
Oud Lid
Posts :218

Oud Lid
2005-12-30 - 17:11:53 send message to bob_verhagen

Erg leuk initiatief!

Alleen oppassen dat je geen dubbele namen krijgt. (volgens mij zijn witkuif kaketoe en kaketoe alba dezelfde , alleen is de een beetje afgeleidt van de wetenschappelijke naam)

Vriendelijke groet, en veel succes

Bob Verhagen


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2005-12-30 - 17:33:01 send message to Dennis Fr.

Hallo Bob gelukkig hebben we allerte mensen erbij zoals jij zo heb ik al een paar meer fouten gemaakt waar men me op gewezen heeft.hier ben ik ook zeer blij mee dan word het niet zo`n zooitje.bedankt dat je het ff meld zal het aanpassen.

Groeten Dennis


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-01-01 - 16:37:59 send message to Dennis Fr.

Hallo
hopelijk zal in 2006 de kwekerslijst nog veel meer groeien tot nu toe bestaat de lijst al uit 227 soorten en 83 kwekers.hopelijk zullen er nog meer kwekers zich aanmelden

Groeten Dennis


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2006-01-01 - 16:47:31 send message to Hawkeye_NL

Dennis, de site groeit super, heel mooi. Alleen heb je bij de ara's manilata de code target="new" staan waardoor deze pagina als enige zover ik nu heb gezien in een nieuw scherm wordt geopend.wink ;)


yaro
Website Member
Posts :177

Website Member
2006-01-01 - 18:51:55 send message to yaro

hoi
je kan me er ook op zetten de mail is al onderweg
groeten yaro


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-01-03 - 21:09:56 send message to Dennis Fr.

zo ik heb een aantal weiziging op de site gemaakt.zodat het geheel allemaal een beetje duidelijker/overzichtelijker word.verder heb ik het inschrijf formulier aangepast dat deze ook duidelijk er.

verder heb ik ook een aantal vragen gekregen of ik ook niet een te koop/gevraagd gedeelte maak.dit zal niet gebeuren het is en blijft puur een kwekerslijst zodat men elkaar wat makkelijker kan vinden vor info,ruilen,onverwant maken enz.

verder zijn er ook kwekers die hun jongen ook wel tam maken.daar wil ik rustig een vermelding van bijmaken dat je ook wel vogels tam maakt dat eventueel mensen die een bepaald soort zoekt voor in huis dat die je ook kunnen vinden.

M.v.g Dennis


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-01-04 - 09:56:53 send message to hdra

Dennis

Goed initiatief. Een aantal mensen hebben dit al eens voorgesteld op deze site. Het ziet er naar uit dat het je gaat lukken. Helaas nog wat weinig kaketoekwekers, maar dat komt hopelijk nog wel vanzelf de komende tijd. even een tip er staat Grote geelkuif keketoe i.p.v kaketoe.

Heel veel succes met de lijst


Henk


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2006-01-04 - 20:12:28 send message to tonnl

Dat wordt echt mooi!
Ik heb me er ook nog opgezet met de goudbuikjes, die was ik helemaal vergeten. happy :)
Ton.


leekgloster
Website Member
Posts :249

Website Member
2006-01-04 - 20:44:10 send message to leekgloster

Leuk idee en heb mij ook aangemeld.
Misschien nog een optie om bijvoorbeeld bij de kanarie's de groepen op te splitsen in Kleur,vorm en postuur, houdingsrassen etc etc.

Marcel




Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 123 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede