Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > vleugel uit de kom? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-03-30 - 20:09:24

Hmmm frankie als ik je lijsje vogels zie kan er best wel een dierenarts worden betaald. Anders leen je maar geld van je vriendjes of ouders. Kun je ze later terug betalen van je zakgeld.
Maar je leeftijd heb ik gevraag, dus vertel eens, vogelexpert.
Ik heb jou de laatste tijd toch wel wat antwoorden gegeven dus nu mag je er mijn eens een terug geven, (als je durft).
Gert


franky1
Oud Lid
Posts :65

Oud Lid
2005-03-30 - 20:11:31

Ik had,heb 2 vogels die iets verkeerd heeft(endat is die groenvink) en mijn kanari die nu al genezen is.Ik vraag gewoon wat informatie of mag dat nu ook al nietmeer.En JULIEbeginnen te overdrijvenda is pas gistere gebeurt.Ik heb 15 vogel ongeveer.Ik ben pas begonnen en dan is normaal dat je veel vraagt je ook moet leren uit je fouten.Julie kunnen wel grote mond hebbe enzo ma ik wil julie wel eens zien toen jlulie 13 waare.julie hebben al veel ervaring en weten wat julie moette doen als er zoiets gebeurt.


thuis
Website Member
Posts :347

Website Member
2005-03-30 - 20:22:09

quote
Julie kunnen wel grote mond hebbe enzo ma ik wil julie wel eens zien toen jlulie 13 waare.julie hebben al veel ervaring

1) Jij noemt jezelf EXPERT, niemand anders durft dit van zich zelf te zeggen.
2) Toen wij 13 waren hadden we nog niet zo een grote mond als jij nu.
3) Die grote mond krijg je nu omdat je je heel raar opstelt, blijkbaar is je opvoeding nog niet afgerond, in elk geval niet geslaagd.
angry
Bovendien MOETEN vrouwen toevallig geen kinderen krijgen maar hebben wij vrouwen het voorrecht leven te MOGEN doorgeven.
razz :p
En als in Belgie de scholen zoveel beter zijn dan mag je de taallessen wel eens gaan volgen.
Eerder heeft iemand tegen je gezegd dat hij niet zo tekeer had moeten gaan tegen een jong persoon maar jij verdient gewoon helemaal niet dat volwassenen zich aanpassen.
Nee, ik heb jongens van 12-18 jaar leren kennen hier op het vogelforum en daar kan jij een gigantisch voorbeeld aannemen. Als ik als moeder jouw berichten zou lezen dan zou jij jezelf moeten verantwoorden bij mij, want dit wordt echt niet gerespecteerd.


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-03-30 - 20:22:10

Goed Frankie, maar je moet toch wel begrijpen dat vele hier het niet leuk vinden als je zegt van: vogels hebben een grote pijngrens, dus naar de dierenarts hoef je niet te gaan, het gaat misschien wel vanzelf over.

Ik was 4 toen ik mijn eerst grasparkietjes had, en zou juist gruwelijk balen en verdrietig zijn als een vogel iets mankeerde. Ik zou toen ook gehad willen hebben dat de vogel snel beter werd.
Ik hoop dat jij deze eigenschappen ook bezit, en alles op alles zet om deze vogel geen pijn te laten lijden en de verzorging te geven die een dier verdiend. Meer vragen de forumleden niet.
Als je dieren houd dan ben je er zelf voor verantwoordelijk, daar ontkom je niet aan.

Heb je deze verantwoordelijkheid niet, dan is er maar 1 conclusie, hoe vervelend deze ook voor je is.
Gert


franky1
Oud Lid
Posts :65

Oud Lid
2005-03-30 - 20:25:39

thuis Van die vogelexpert was bedoelt ik ben wel GEEN vogel expert


franky1
Oud Lid
Posts :65

Oud Lid
2005-03-30 - 20:27:59

die G had ik niet gezet tijpfout


thuis
Website Member
Posts :347

Website Member
2005-03-30 - 20:30:11

je schrijft toch duidelijk zelf
quote
ik ben wel een vogelexpert


Goed, dat kan ook een tikfout zijn, iedereen maakt wel eens een fout en ik zou, als volwassene, eigenlijk ook niet zo fel moeten reageren op jou. Maar ja, oud of jong, je bent een mens en jij hebt je in de laatste berichten nogal vreemd uitgedrukt.

Misschien bedoelde je het anders dan je verwoorde?



sannie
Website Member
Posts :86

Website Member
2005-03-30 - 20:45:10

maar ondertussen heb je wel al van veel mensen het advies gekregen toch een dierenarts te raadplegen voor je vogel.
advies is toch wat je vroeg?


franky1
Oud Lid
Posts :65

Oud Lid
2005-03-30 - 20:46:46

ja maar ik vroeg geen commentaar


sannie
Website Member
Posts :86

Website Member
2005-03-30 - 20:47:37

leg het commentaar dan naast je neer en probeer in het belang van je vogel wat met het advies te doen.


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-03-30 - 20:49:05

Ach franky, commentaar hoort bij het leven, beschouw het als opbouwende kritiek en je gaat een stuk gemakkelijker door het leven.
Bovendien word je er toch wat wijzer van.
Gert


thuis
Website Member
Posts :347

Website Member
2005-03-30 - 20:56:10

quote
ja maar ik vroeg geen commentaar


Franky, je kreeg ook geen commentaar op je vraag maar slechts advies. Commentaar kreeg je pas op je eigen reaktie op het gegeven advies.
Misschien de tip: stel al je vragen, lees de adviezen en doe ermee wat je wilt maar discussier niet over het gekregen advies.
Voorkomt een hoop irritatie aan beide kanten wink ;)


hjvdlindehof
Website Member
Posts :87

Website Member
2005-03-30 - 22:49:21

volgens mij is franky helemaal niet zo jong,en zou het wel eens een oude bekende kunnen zijn


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-03-30 - 23:06:37

Inderdaad....en ik denk zelfs wie!
Daarom is het zo jammer dat je onder elk pseudoniem een account aan kan maken

Lennart wink ;)


Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2005-03-30 - 23:32:22

Franky....waar woon je....ik ben ook van Belgie, en als je niet te ver weg woont, wil ik wel voor je vogeltje zorgen tot hij genezen is hoor,
Ik had vroeger toen ik 12 was een grote voliere met krombekken, er was ook al wel eens iets mis, maar ik had schatten van ouders die mee hielpen en een oogje in het zeil hielden.
Als er problemen waren moest ik geen forum opzoeken naar raad, mijn moeder of vader hadden altijd een oplossing, en ja.....ook ik ben meer dan 1 keer naar de DA geweest met een "stom peruchke", maar het waren mijn lievelingen en mijn moeder legde altijd bij voor de kosten.
Dus ik weet hoe je je voelt, je zit waarschijnlijk met je handen in je haar en je krijgt alsmaar naar je kop, ik veronderstel dat, moest je de centen hebben, je naar de DA zou gaan om hulp.
Laat me weten waar je woont, misschien kan ik je daadwerkelijk helpen.(hoop ik toch voor je vogeltje)




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 131 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede