Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > pas op Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



arwen
Website Member
Posts :89

Website Member
2005-12-31 - 15:37:08

Supergezellige kerstdagen?????Gewenst van Dennis?
Neeeee,dank je .Wij hebben begin van dit jaar een grijsje gekocht.Paar manden later en een hoop geld armer (DA kosten) was ons grijsje dood.(5 manden oud)Het was dan ook onze schuld,want wij zijn met hem naar de DA gegaan,waar het wemelt van bacterien .Dat was zijn reactie.Maar met bijbetaling mochten we wel een nieuwe kopen van hem.
Onze roodstaart had een hele slecht conditie en ernstige rachitis.Dus bij deze...KOOP NOOIT BIJ DENNIS...


Gumpy
Website Member
Posts :35

Website Member
2005-12-31 - 16:58:48

quote
Nou, je had die harses moeten zien, z'n oortjes begonnen zowat te klepperen!


laugh :D Sorry voor m'n taalgebruik maar als er zo'n "brok ellende (met mislukte harses)" voor je staat, dan kan je niet meer aardig/positief denken. laugh :D razz :p
(ik kon dan ook geen enkel moment normaal naar 'm kijken, alleen maar hatelijk!) angry
Fijn dat ie dat mocht zien happy :)


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-12-31 - 18:23:14

parkieten peter als moderator moet jij je van commentaar onthouden dat staat niet voor een van de baasjes van deze site denken mag je het wel maar niet hier zeggen dat doen andere al genoeg voor jou


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-12-31 - 18:47:06

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

happy :) laugh :D razz :p
Uiteraard en vanzelf sprekend bepaal ikzelf wat en wanneer en waar ik schrijf.


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-12-31 - 18:59:08

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

ongepaste opmerking.

Prettig nieuw jaar voor allen!
laugh :Dlaugh :Dlaugh :D


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-12-31 - 19:04:11

HOEZO COMMENTAAR EN IK DACHT DAT HET HIER ZO VOOR WAS ALS HET DE BEDOELING NIET IS DAN MOET JE HET ZEGGEN HOOR WANT DAN DOE IK DAT NIET MEER EN PETER NATUURLIJK BEPAAL JE ZELF WAT JE ZEGT EN SCHRIJF VIND HET ALLEEN NIET STAAN VOOR HET BAASJE HIER JE HOORT ALLES IN GOEDE BANEN TE LIJDEN EN ZO BEN JE NIET GELOOF WAARDIG VIND IK WANT JE DOET ZELF NET ZO HARD MEE IEMAND DE GROND IN BOREN


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-12-31 - 19:09:45

en moderator hoef ik niet te worden hawkey dat doet ie zelf wel goed


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2005-12-31 - 19:26:41

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik ken de man D persoonlijk niet,en heb er ook nog nooit een vogel aan verkocht(Vele kwekers wel,dus ook vaak een gevalletje de pot verwijt de ketel))wink ;) maar ik geloof niet dat het een echte uitzondering op de regel is!

Iedereen die ,,babys,,opkoopt met de bedoeling om ze weer door te verkopen heefd de kans dat hij de verkeerde (zieke) vogel opkoopt en weer doorverkoopt.

Hoe meer je er opkoopt en hoe meer je er verkoopt hoe groter het risico dat er een zieke bijzit.
(verzamelpunten zijn zowiezo al een groot probleem,voor instandhouding van enge ziektes))

Ik wil dus echt niet D goedpraten,maar vind dat hij wel een beetje als zondebok voor alle ,,babyhandelaren ,,gebruikt wordt.

P.S Ik Heb er geen belang bij,want ik verkoop geen ,,babys,,wink ;)

Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2006happy :)


cactushenk
Website Member
Posts :91

Website Member
2005-12-31 - 20:33:56

Die Dennis moet maar in Lijsters beginnen , die Papegaaien dat is toch niks !!!!happy :)happy :)happy :)happy :)razz :prazz :prazz :p


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-12-31 - 20:52:07

quote:
HOEZO COMMENTAAR EN IK DACHT DAT HET HIER ZO VOOR WAS ALS HET DE BEDOELING NIET IS DAN MOET JE HET ZEGGEN HOOR WANT DAN DOE IK DAT NIET MEER EN PETER NATUURLIJK BEPAAL JE ZELF WAT JE ZEGT EN SCHRIJF VIND HET ALLEEN NIET STAAN VOOR HET BAASJE HIER JE HOORT ALLES IN GOEDE BANEN TE LIJDEN EN ZO BEN JE NIET GELOOF WAARDIG VIND IK WANT JE DOET ZELF NET ZO HARD MEE IEMAND DE GROND IN BOREN Pacci

Peter op zich vind ik zoals boven geschreven misschien wel wat hard. Maar ik denk dat pacci wel een punt heeft om eens over na te denken.

Als we wat schrijven zoals bijvoorbeeld die Argo kinderwens dan kom je met taal als respect, niet persoonlijk worden etc etc. maar je doet wel mee om die Dennis in de grond te boren. Of je blijft als moderator neutraal ( zoals agabird altijd netjes doet) of je geeft gewoon je mening maar dan weten mensen ook waar ze aan toe zijn. Hier worden mensen een beetje schrizofeen van. Ik denk dat het belangrijk is dat je voor jezelf een standpunt gaat innemen. Anders wordt het werk van moderator wel heel erg moeilijk, maar bovendien erg selectief.

Ook valt het me op dat hier 1 of 2 mensen (noem maar geen namen) die altijd commentaar schrijven in de taal van een moderator. Voor mij niet nodig dat kunnen Agabird en Peter zelf wel aan. Als u dit wilt open dat zelf een forum



Een voorspoedig 2006




ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-12-31 - 22:57:51

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
Het moge duidelijk zijn dat als ik commentaar geef in de rol van moderator ik de tekst altijd cursifeer. Soms vet indien nadruk nodig is. Hierin ligt al vanaf het begin een onderscheid en dit werkt perfect.
Zoals bovenstand!


Uiteraard is het eigenlijk te belachelijk voor woorden en zou ik hier eigenlijk helemaal niet op moeten reageren.

Als jullie het onderscheid niet kunnen maken wanneer ik als moderator schrijf of als parkietenpeter wat verwacht je van mij dan.
De commentaren die ik schrijf, zoals ook hier, getuigen altijd van respect en eerlijkheid.
Ik pas er namelijk voor om mijn persoonlijke inbreng onder een andere naam te schrijven. Zo belazer ik de boel niet.

Omdat ik niet reageer op persoonlijke wensen van sommigen om dingen te verwijderen of te blokkeren wanneer het hun zomaar te pas komt, moet dit niet op zo'n kinderachtige manier gespeeld worden. Want dat is wat er nu wel gebeurt.

Verder ga ik hier ook niet over discu'zeuren'. Ik wil het wel nog gezegd hebben dat de ondertoon waarmee Paccie mij 'baasje' noemt, niet echt volwassen klinkt, niet doen.
De grond inboren doe ik niemand hier. Ik vind dit een beschuldiging die nergens op stoelt.
Dennis is een fenomeen geworden voor alle 'foute' handelaren en daar mag en moet in mijn ogen heel hard voor gewaarschuwd worden.

Hdra: Mijn opmerking kwam op jou kwetsend over, mijn excuus hiervoor ik uitte enkel mijn gevoel dat ik erbij kreeg.

Ik sluit hiermee en laat de discussie nu maar weer over het onderwerp gaan: "Pas op"


Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast

hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-12-31 - 23:39:34

Sorry Peter

Maar dat is nu wat we bedoelen.

Als jij dit als een persoonlijke aanval ziet dan zijn die woorden voor je eigen rekening. Maar je commentaren geven erg veel aanleidingen om terug te reageren. Als je het eerdere bericht leest staat er niet negatiefs in. Maar wel een kritische beschouwing. Maar leg ons eens uit hoe we de ene keer het commentaar moeten interpreteren als parkietenpeter als persoon en de andere keer als moderator. Verder kun je wel veel commentaar hebben op de mensen die hier eens wat scherper reageren, maar kijk ook eens na je eigen korte lontje a.u.b. En ga niet net doen of ik wat tegen je heb of iets tegen je begin te kweken. Beetje kinderachtig vind je niet?



paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2006-01-01 - 00:49:04

en ik ben het er mee eens en ik ken hdra niet dus daar kunnen jullie niet over beginnen


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2006-01-01 - 02:25:42

quote
en moderator hoef ik niet te worden hawkey dat doet ie zelf wel goed

Ik schreef toch al dat het een ongepaste opmerking van me was! Nam hem niet voor niets terug.
Maar om nu elke keer als jij iets tegen mij zegt mijn teksten volledig te moeten verwijderen vind ik ook wel een beetje ver gaan. wink ;)


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-01-01 - 08:08:18

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Peter

Als ik tot op heden commentaar had dan is het geen enkele keer op de persoon geweest. maar zoals je kunt lezen op de rol als moderator. Waarvan ik nu begrijp dat je de ene keer als Peter reageert en de andere keer als parkietenpeter de moderator . Lekker helder dus , ik heb dat ook nooit ergens zien staan of geweten. Moet dat volgens zeggen dus halen uit cursief/quote of niet? Ik heb nog nooit op een forum meegemaakt dat de moderator de ene keer als individueel persoon reageert en de andere keer als moderator. Hier ontstaat dus veel verwarring. Wellicht kunnen jullie dat dan even in de regels zetten. dan is het voor een ieder duidelijk.

Quote:

Hdra: Dat jij onderhand iets tegen mij begint te kweken om bovengenoemde reden moge ook duidelijk zijn, maar siert je niet.

Dit valt wat mij betreft onder de categorie onterechte beschuldigingen en ik eis dan ook van je dat je deze opmerking verwijderd. Ik laat me niet bechuldigen 1 van iets wat jou gevoel is. 2. wat ook absoluut niet waar is.

Mensen die mij kennen van dit forum en van de vogelwereld weten dat ik zo niet in elkaat steek. kritisch JA, gemeen NEE. Dus heel snel weg met die opmerking.OVER RESPECT GESPROKENangry




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 128 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede