Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > pas op Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-03 - 21:54:51

Heb ik je al gemaild wink ;)
Andere die ik bedoel heb je al wink ;)


brenniej
Oud Lid
Posts :3

Oud Lid
2005-01-06 - 17:12:03

ik heb me vogel nu ong 6 weken terug en het gaat beter gelukkig maar ik weet zeker dat hij daar nooit meer heen gaat.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-01-07 - 20:02:05

fijn te horen dat het inmiddels beter gaat en ik snap je beslissing volkomen hoor !


bob_verhagen
Oud Lid
Posts :218

Oud Lid
2005-01-08 - 10:30:59

ik was drie jaar geleden bij dennis toen had ik nog geen vogels ( nu helaas ook nog niet ) en geen internet. ik was wel geinteresseerd en ging langs. van prijzen had ik helemaal geen verstand en ik zag een panama geelvoorhoofd amazone voor dacht ik 1200 euro verkocht worden. dat vondt ik toen gewoon ( wist ik veel ) maar nu vindt ik dat absurt hoog!

Bob


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-01-08 - 17:14:51

Da's gewoon een kwestie van vragen en willen betalen.
Hij vraagt en de koper wil betalen. Zo werkt de handel nou eenmaal. Dat een koper niet verder informeert en zich dan later bekocht voelt is niet de fout van dennis.
Wat hij wel fout doet is zieke vogels verkopen en als je er later mee terug gaat, inruilen/omruilen(want je geld krijg je niet terug).
En als je met een rechtzaak dreigt, komt hij wel even langs om jouw zijn wetten even bij te brengen.


loripeet
Website Member
Posts :100

Website Member
2005-02-20 - 23:23:08

Ik heb zelf ooit vogels geruild bij Dennis. De kakatoe die ik bij hem achterliet werd zonder eerst apart te zetten zo in de verkoop ruimte bij andere kakatoes ingezet. Als je van te voren beld en je bied hem een vogel aan dan krijg je er bijvoorbeeld minimaal € 500,00 voor maar zo snel als hij ze bij andere vogels in heeft gezet is de prijs al gedaald naar € 300,00.
Verder het verhaal dat hij alle vogels zelf kweekt klopt ook van géén kant. Hij importeerd en koopt bij de "kampers uit het oosten". Hier wou ik het bij laten.


CHEETAH
Website Member
Posts :174

Website Member
2005-10-20 - 01:45:31

Dat deze grote oplichter en papegaaien mafia nog steeds niet opgepakt is door de dierenbescherming...


jandewit1969
Website Member
Posts :74

Website Member
2005-10-20 - 14:07:34

dom dommer dennis jr

Trouwens pa dennis heet in het echt wout


charon
Website Member
Posts :69

Website Member
2005-10-20 - 14:26:40

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

dat de uitspraken van dennis niet kloppen/ fair zijn is alom bekent het enige wat hij probeert is om een ander zijn brood van de plank te stelen.
zo zegt hij ook dat je als particulier geen vogel moet kopen bij de kweker want als een kweker niet aan een dierenwinkel /hem verkoopt heeft deze geen goede vogels. zelf ken ik kwekers die top vogels hebben kampioen etc. maar ook aan particulieren verkopen in mijn ogen niet slecht want waarom zou je hem aan jouw vogels laten verdienen?

maar hij is helaas niet de enige die zo te werk gaat er is in rijwijk een jonge dame die dezelfde praktijken erop na houdt.
Nadat ik haar heb afgewezen als afnemer van mijn vogels omdat ik weet hoe het eraan toe gaat bij haar kraakt ze ook alles af van ons hobby kwekers
maar helaas voor haar lukt het haar niet
er zijn al meerdere mensne met die ervaring en nu heeft ze gewoon te weinig nieuw aanbod waardoor mensen doorrijden naar waar ze wel kunnen vinden wat ze willen

zulk soort mensen snijden zichzelf enkelt in de vingers


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-10-21 - 10:50:42

Ik heb lang zitten twijfelen of ik hier nog een keer op Dennis zou reageren. Ik heb echter besloten om dit toch te doen. Het dreigen met de belasting doet hij altijd, zou ik niet bang voor zijn, want de belasting doet hier echt niet op uit. ook heeft hij al diverse rechtzaken verloren. Echter dat is wel een probleem, want als je een andere vogel ophaalt krijg je meestal schuwe import terug en als je commentaar hebt kun je volgens hem een klap voor je b--- krijgen.

De papegaaiendagen die hij organiseert doet hij met andere handelaren uit de regio (deels familie) helaas trappen er dan weer veel mensen in.

Wat mij betreft kan deze meneer niet voldoende nagatieve aandacht krijgen. En als hij dit leest mag hij me gerust bedreigen. ik lust hem raauw.


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-10-21 - 11:11:20

Nederland heeft veel te veel regels. Toch is het jammer dat er geen regels blijken te bestaan om malafide dierenhandel aan te pakken.
Kwestie van prioriteiten van dit kabinet. sad :(
Ton.


ray
Oud Lid
Posts :45

Oud Lid
2005-10-22 - 08:51:36

Hoi Jan.

Zijn de donaties nog welkom???

groeten Ray


dwergpapegaai
Oud Lid
Posts :1

Oud Lid
2005-10-23 - 20:57:29

Waarschuwing koop geen vogels by handelaar XXXXXXX te oosteind Ik heb daar twee maanden geleden drie koppels pennanten gekocht die ziek zyn ,en dood gegaan zyn.Ondanks bewys dierenarts kryg ik niks vergoed door Edwin schade nu al 500 euro Edwin bedankt ik hoop dat er geen slacht offers meer vallen Graag reacties van mensen die ook slechte ervaringen hebben gehad met deze man Dus mensen kyk uit voor deze handelaar Voor verdere vragen mag u my gerust mailen of bellen 0640604285 alvast bedankt groet Barry

(ivm privacy gegevens de naam verwijdert.

Het is niet zo dat VogelArena een plaats is waar iedere slechte ervaring met naam en toenaam neergepend kan worden. In de situatie van Dennis, waar dit topic over gestart is, gaat het om een fenomeen. Voorzichtigheid geldt echter voor alle handel in levende have.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee)


Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast

sarell
Website Member
Posts :177

Website Member
2005-10-24 - 13:06:24

dwergpapegaai,
volgens mij moet je even terug naar de schoolbanken. Dan kunnen ze je leren schrijven....
Heb je wel eens gehoord van een punt(.) en een komma(,)????
De meesten wel, maar het lijkt mij dat jij die gemist hebt op school. even een jaartje over doen, en alles is weer ok........happy :)


(als er fouten in mijn schriven staat, sorry hoor, ik kom uit Afrika.............shocked 8O)


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2005-10-24 - 14:51:52

nou het zal wel door de woede komen sarell........




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 129 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede