Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > pas op Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-01-01 - 13:05:10

.


Gumpy
Website Member
Posts :35

Website Member
2006-01-01 - 14:43:43

Wat een kl*te sfeer weer! Je kan hier ook niets schrijven of het eindigd hierin! Dit is al tijden zo! angry


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-01-01 - 15:02:06

helaas maken zulk soort reacties het er niet beter op gumpy.beste is toch dit soort dingen te negeren en maar ontopic verder te gaan.

Groeten Dennis


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-01-01 - 15:16:04

Het is inderdaad heel jammer dat het weer erop uitdraait dat er een nare sfeer ontstaat. Ik weet ook zeker dat het niemands bedoeling is, gewoon jammer.

ParkietenPeter is altijd een actief lid geweest van VogelArena. Omdat ikzelf te maken kreeg met ontzettende tijdstekorten heb ik ParkietenPeter destijds gevraagd de rol van moderator erbij te nemen.

ParkietenPeter heeft altijd gewild ook de rol van "gewoon" lid nog te kunnen vervullen, naast het moderator schap.

Wij hebben het daar vaker over gehad hoe dat in een duidelijk en juist jasje te steken, zodat het geen onduidelijkheden te weeg brengt. Het is duidelijk dat ParkietenPeter en ik beide dachten dat we daar op een juiste manier invulling aan hadden gegeven.

De enige keren dat de mening van "lid" ParkietenPeter en "moderator" ParkietenPeter met elkaar in het gedrang komen, dan neem ik het stokje over om een goede uitweg te vinden. Om zo het een en ander eerlijk te houden voor iedereen.

Het is waarschijnlijk niet de meest ideale situatie, dat kan kloppen. Maar goed ParkietenPeter wel zijn plezier aan het forum hebben als lid. En ik wil hem graag als moderator hebben.

Wij gaan nog met elkaar bespreken of we dat in de toekomst nog duidelijker kunnen maken.

Helemaal off-topic, maar goed. Ik denk dat het niet handig is om hier echt veel verder over door te gaan. Dus van mij mag het weer on-topic.


mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2006-01-01 - 19:13:29

.....ik weet wel dat D eerst eens behoorlijk nederlands moet gaan leren want zijn advertenties stikken van de fouten, en bovendien, hebben jullie dat al gelezen, wenst hij iedereen een heel gelukkig 2007 toe, hoezo goed kunnen tellen ?????

Marianne.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-01-02 - 21:18:03

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Agabird

bedankt voor de reactie, daar kun je tenminste wat mee. Ik verwacht echter wel dat deze reactie van parkietenpeter wordt weggehaald. deze beschuldiging kan hij niet waarmaken en vind ik ook zeer respectloos

Quote:

Hdra: Dat jij onderhand iets tegen mij begint te kweken om bovengenoemde reden moge ook duidelijk zijn, maar siert je niet.



ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2006-01-05 - 10:19:04

henk,

Ik heb mijn reactie op verzoek gewijzigd. Nu pas om e.e.a. te laten bekoelen zodat we weer gewoon verder kunnen. Ik hoop je hiermee mijn excuus te hebben aangeboden.

quote
Hdra: Mijn opmerking kwam op jou kwetsend over, mijn excuus hiervoor ik uitte enkel mijn gevoel dat ik erbij kreeg


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-01-05 - 10:44:15

Peter

In orde zo en we gaan gewoon weer constructief verder hoop ik

Henkwink ;)


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2006-01-21 - 13:24:10

onze vriend dennis staat weer op m....plaats hij komt weer op tv zegt ie in januari wie heeft hem al gezien bij sbs en waar ging het over


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2006-01-21 - 14:38:37

dit was in hart van nederland. hij heeft alleen bevestigt dat papegaaien namen herhalen die ze horen, en daarmee mensen een beetje in verlegenheid kunnen brengen.


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2006-01-21 - 15:28:46

o dat ging dus over dat echtpaar wat vreemd ging die vent dan dus het is al geweest


smedinga
Website Member
Posts :0

Website Member
2006-01-23 - 23:46:37

ha ha, daar hebben ze mij ook voor gevraagd, doe ik niet aan mee


Roosje
Website Member
Posts :134

Website Member
2006-01-24 - 16:46:02

Joh! Aaah dan hadden wij kunnen zeggen 'kijk Bo, dat is opa' Die kennen wij laugh :D

In plaats van moordneigingen te hebben naar het beeldscherm angry

Maar inderdaad toch wel een goede zet geweest om het niet te doen. Straks brengen ze jou nog in verband met dat soort zaakjes.


meester Vogel
Website Member
Posts :64

Website Member
2006-01-24 - 17:48:12

Misschien is het echt wel goed om de belastingdienst te tippen.
De kweker heeft niets te vrezen, zoals iedereen heeft kunnen lezen.
De niet ingeschreven handelaren kunnen dan hun biezen pakken.
Is dat niet een manier om het koren van het kaf te scheiden? Of vloek ik nu en schop ik vele sprekers tegen het verkeerde been.
Ik verbaas me namelijk ook wel eens als ik zie hoe snel mijn vogels te koop worden aangeboden nadat ik ze aan een 'liefhebber' heb verkocht.
Liefhebber of handelaar, het verschil is voor ons niet te zien.


meester Vogel
Website Member
Posts :64

Website Member
2006-01-24 - 17:49:14

Let wel ik ben geen voorstander van dreigen, maar raak er zelf dan ook helemaal niet van onder de indruk.




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 129 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede