Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > De Bodembedekker van het jaar????? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



JeroenBosch
Oud Lid
Posts :75

Oud Lid
2004-04-20 - 20:30:32 send message to JeroenBosch

wij hebben positieve reacties van dierenspeciaalzaken en vogelhandelaren ontvangen wij geven u tevens
een referentie adres van Jack Bastianen uit
wezep een belangrijke halsbanden kweker van mutaties kijk voor zijn adres op de website
www.volieres.net en vraag om zijn bevindingen.


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-04-20 - 21:35:06 send message to Hawkeye_NL

quote
beukensnippers is een van de bodembedekkers wat kan gaan broeien
een perfecte plek voor luis e.d.
dus wat de voordeel van beukesnippers moet zijn??????????????????????
Beukensnippers kan niet schimmelen, rot niet, gaat dus NIET broeien, is een natuurproduct, goedkoop in aanschaf, goedkoop in gebruik, word door de kromsnavels gebruikt om aan te knagen waardoor de snavels goed slijten, absobeert water en droogt goed weer op, splintert niet en de vogels verpulveren het als bodembedekking voor het broedblok.

Nog geen voordeel gezien?

Vanwege het feit dat het niet kan rotten en schimmelen word het gebruikt over de hele wereld om tuinpaden en plantsoenen mee te bekleden.


DE MOTOR
Website Member
Posts :138

Website Member
2004-04-20 - 22:34:36 send message to DE MOTOR

Beste Hawkeye

ik was een paar dagen niet online geweest en las dat mijn topic heel wat los heeft gemaakt en als je goed leest zeg ik niet dat bij mij vogels dood zijn gegaan maar bij maar bij klanten van ons die dat zeiden. Eigenlijk had ik dit beter niet kunnen zeggen hiervoor mijn excuses. Maar ik heb het product zelf gebruikt en het is mij gewoon slecht bevallen en helemaal dat er mensen het op internet zeggen dat het de bodembedekker van het jaar is maar deze mensen doen het meestal omdat ze het product zelf verkopen en dit is mij in het verkeerde keelgat geschoten.

Maar over beukensnippers deze gebruik ik zelf al best lang en lees ik over schimmel maar ik gebruik een soort die word gebruikt voor de kweek van paddestoelen en daarom mogen deze snippers absoluut niet schimmelen en doen dat ook niet. dus dit zou ik mensen aan willen raden.


JeroenBosch
Oud Lid
Posts :75

Oud Lid
2004-04-20 - 22:43:44 send message to JeroenBosch

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

MOTOR,

In het buitenland is deze bodembedekker van het jaar geworden, zowel voor knaagdieren als voor vogels. Dit is dus geen verkooppraat.

Wat is jou niet bevallen aan het product? ik zou dit graag van je willen weten.

En waarom zouden er bij klanten vogels dood gaan en bij jou niet?

En waarom zou noorderdierenpark in emmen een grote bestelling plaatsen NA HET TESTEN van een aantal maanden? omdat het hun uitstekend is bevallen.

En een dierenpark als deze wil echt geen risico dragen!

Groeten Jeroen


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-04-21 - 07:57:23 send message to natasja

wil een dierenpark als die .. dan wel genoemt worden als zijnde een soort promotie / reklame voor dit middel ? , ik mag aannemen dat je daar toestemming voor hebt gekregen ...


JeroenBosch
Oud Lid
Posts :75

Oud Lid
2004-04-21 - 10:16:45 send message to JeroenBosch

Ik maak toch helemaal geen reclame?! ik noem alleen een referentie op.

En dat zullen ze helemaal niet erg vinden hoor, wij mogen hun naam gewoon gebruiken.



kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2004-04-21 - 10:51:04 send message to kakatoe

Jeroen

Wat jij doet is wel reklame maken of je zou er meerdere referenties moeten neer zetten


duif5
Oud Lid
Posts :127

Oud Lid
2004-04-21 - 11:29:01 send message to duif5

Volgens mij vind iedereen het gewoon LEUK om zo negatief te discussieéren! (daar smullen ze van) En dan MOETEN ze weer gelijk hebben, wat een ander zegt is toch niet waar! sad :(


JeroenBosch
Oud Lid
Posts :75

Oud Lid
2004-04-21 - 11:50:13 send message to JeroenBosch

waarom is dit reclame maken dan?ik zeg alleen dat een noorderdierenpark niet zomaar een grote bestelling plaatst.
Dit heb ik vooral gedaan omdat een dierenpark niet zomaar voor LantroX kiest, en daar wil ik helemaal niet mee zeggen dat nu iedereen voor LantroX moet kiezen, maar ik wil alleen er mee duidelijk maken dat ze niet zomaar voor een product kiezen.

Voor mijn inzien zijn dit geen negatieve reacties, maar een discussie die gevoerd wordt.
Misschien in dit voor andere mensen anders maar ik bedoel nergens iets negatiefs over.


groeten Jeroen


Importeur
Oud Lid
Posts :2

Oud Lid
2004-04-21 - 12:24:09 send message to Importeur

Geachte lezers,

Zeolife is importeur voor hoogwaardige zeolieten binnen Europa. Zeolife bezit de alleenrechten voor verkoop en distributie van zeolieten afkomstig van de volgende mijnen:
www.incalzeolite.com
www.supersorb.com.au

Graag willen wij reageren op deze discussie. Deze discussie viel ons op, omdat ons nogal stevige uitspraken ter ore kwamen. Iemand in dit Forum beweert dat er vogels gestorven zijn.

Na jaren van wetenschappelijk onderzoek en het verkrijgen van de benodigde certificaten om dit product als voedingssupplement toe te passen is dit een zeer kwalijke aantijging.

Wij overwegen dit soort beweringen hard aan te pakken. Wetenschappelijke rapporten tonen juist aan dat er minder sterfte optreedt.
De persoon die dit beweert heeft wellicht andere belangen.

Aan de lezer schijven wij, dat wij u met een gerust hard ons product en dus het product LantroX aan kunnen bevelen.

Negatieve reacties aangaande stof en sterfte komen bij ons volledig ongeloofwaardig over. Stof bevindt zich nauwelijks in het product.
Als deze beweringen waar zouden zijn, zouden wij inmiddels schade claims voor miljoenen kippen uit de pluimvee sector aan onze broek hebben.

Het tegendeel blijkt echter uit het gebruik van ons product in ondermeer deze sector.
Omdat wij alleen het meest hoogwaardig en zuivere product op de markt brengen, kunnen wij de lezer en klanten volledig gerust stellen.

U zult dus u zelf moeten overtuigen en niet af gaan op dit soort rara beweringen.
Uw dier is een kostbaar bezit. Maak daarom uw eigen overwegingen.

Hoogachtend,

Zeolife Nederland
de Directie


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-04-21 - 15:38:56 send message to natasja

Importeur ,

Fijn dat ook jij reageerd op de discussie , wat betreft de stappen ondernemen betreffende de negatieve uitspraken over dit product , " de motor" spreekt over zijn mening over het product dit valt naar mijn inziens nog steeds onder vrijheid van meningsuiting , verder verteld hij mensen te kennen die ervaren hebben dat er dieren zijn overleden tijdens het gebruik van dit middel , zijn beweringen zijn niet dat dit ook zo is, Vermoed dus dat wat betreft stappen ondernemen het geen sterke zaak zal zijn tegen de heer " de motor"

Wat betreft de referentie die jeroen aangeeft als zijnde het noorderdierenpark , hiervoor heb je wel degelijk toestemming nodig van de referentie in kwestie , een naam mag je nooit zomaar gebruiken als zijnde promotie van je producten .

Verder vind ik dit nog steeds een hele waardevolle discussie .


duif5
Oud Lid
Posts :127

Oud Lid
2004-04-21 - 15:56:04 send message to duif5

een waardevolle discussie waarbij je elkaar de grond in stampt?


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2004-04-21 - 16:23:52 send message to kakatoe

Duif5 er word hier niemand de grond ingetrapt als dat wel zo is dan zal de webmaster wel ingrijpen.
En importeur jullie hebben het alleen recht maar geen recht om dreigementen te uiten omdat alleen hier een discussie gaande is waar iedereen zijn mening mag geven ook al is die goed voor jullie of slecht
En wat betreft dat wij als hobbykweker andere belangen hebben is een valse beschuldiging.
Waarschijnlijk wat ik niet zeker weet heeft Jeroen er meer belang bij.
En niet iedereen zal uw produkt goed of slecht vinden en als jullie daar in verdiepen in het waarom dat produkt goed of slecht is dus dan met die mensen inkontakt treden en vragen waarom dat produkt nu goed of slecht is en vraag dan meteen of jullie de omstandigheden mogen komen bekijken en dan een oordeel vellen
En niet gelijk gaan dreigen naar die persoon toe om stappen te ondernemen omdat hij zijn mening zegt


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2004-04-21 - 16:23:55 send message to kakatoe

Duif5 er word hier niemand de grond ingetrapt als dat wel zo is dan zal de webmaster wel ingrijpen.
En importeur jullie hebben het alleen recht maar geen recht om dreigementen te uiten omdat alleen hier een discussie gaande is waar iedereen zijn mening mag geven ook al is die goed voor jullie of slecht
En wat betreft dat wij als hobbykweker andere belangen hebben is een valse beschuldiging.
Waarschijnlijk wat ik niet zeker weet heeft Jeroen er meer belang bij.
En niet iedereen zal uw produkt goed of slecht vinden en als jullie daar in verdiepen in het waarom dat produkt goed of slecht is dus dan met die mensen inkontakt treden en vragen waarom dat produkt nu goed of slecht is en vraag dan meteen of jullie de omstandigheden mogen komen bekijken en dan een oordeel vellen
En niet gelijk gaan dreigen naar die persoon toe om stappen te ondernemen omdat hij zijn mening zegt


JeroenBosch
Oud Lid
Posts :75

Oud Lid
2004-04-21 - 16:36:50 send message to JeroenBosch

Ik maak met het genoemde van noorderdierenpark helemaal geen promotie. Ik noem alleen een voorbeeld, kan je dit niet van me aannemen?En we mogen hun naam gewoon noemen!

Ik ben zelf ook hobbykweker en ik heb zelf ook belang bij mijn vogels, ik geef om ze net als iedere hobbykweker zal doen.
Daarom gebruik ik LantroX.

Ik vind het goed dat ook de importeur hier een reactie geeft.

Natuurlijk heeft hij er ook belang bij!
Een zaak opbouwen duurt jaren maar afbreken is zo gedaan, daarom begrijp ik zijn reactie volkomen. Zeoliet heeft een goede naam en dat wil hij graag behouden.

Groeten Jeroen




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 141 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede